◕‿◕

Äntligen har jag handlat klart ALLA julklappar:) Nu längtar jag bara efter att ge bort dom :D Hihi ja jag tycker verkligen om att ge bort julklappar.. som alla vet xD. Nu kan jag bara koppla av och sluta tänka på det iaf^^
Har också handlat klart födelsedagspresenterna till dom små filurerna som fyller år innan jul. Elin och Em alltså!
Imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet, ska bli skönt. Bara det värsta kvar nu då, APUN!haha. Onsdag blir det sthlm hela dagen. Ska passa på att shoppa dåmed.
Appropå APU så ringde hunddagistet idag och sa att jag fick ha min APU där:) SKönt att det är avklarat oxå! SKa nog bli rolig:). Nu ska jag försöka plugga till mina helvetesprov jag har imorgon med linda! Kmr inte gå bra D:
LATER BRO'

Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

Awsome nesslisch done Bro! (^.^)/

2009-12-15 @ 14:20:21
Maria

I know bro^^

2009-12-15 @ 14:31:25
URL: http://typiisktmaria

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback