fuyu!

Dålig på att uppdatera som vanligt. Men man har ju inte alltid tid att sitta vid datorn, spec nu när det är lov och det finns så mkt att göra! I Fredags var det min sista APUdag på hälsa för alla/frisör. Känna tråkigt att lämna stället, alltid jätte rolig stämning. Trivdes verkligen med tjejerna!Men arbetsuppgifterna kommer jag inte att sakna! Katarina skrev hur mycket bra som helst om mig, vilket kändes jävligt bra. Med tanke på att min förra handledare på min andra apuplats inte skrev någonting.. Kommer faktiskt sakna stället, speciellt frisörerna. Men dit kmr jag ju ofta och hälsar på:) Som tack för att jag var där fick jag hårprodukter från det dyra märket Davines!Deras nya serie. Blev asglad med tanke på att jag är ett hårfreak xD. Min nästa apuplats blir hunddagis. Ser faktiskt inte direkt fram emot det längre... Ischa.. aja får se hur det går.


Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback