JAG VANN:D

förra inlägget var inge spammejl. DET VAR SANT! Jag hade vunnit :D hihi inte så mkt men dte var ju kul:)

Hej Maria!

Vad trevligt att du svarade så snabbt!

Du får själv välja vilken vinst du helst vill ha – 3000 kr till antingen kläder eller smycken!
Väljer du smycken kan du t ex få ett presenkort på antingen Hallbergsguld eller guldfynd för 3000 kr.Väljer du kläder kan du t ex få ett presentkort på H&M, Åhléns, Stadium, Vero Moda, Twilfit eller Polarn o Pyret.

Om du vill, och  känner dig bekväm med det, kan vi även överföra pengarna till ditt konto – i sådana fall behöver jag namnet på din bank och ditt kontonummer. Det är med andra ord helt upp till dig hur du vill göra! J

Tänk över det och meddela mig så ordnar jag det! Du får självklart gärna ringa om du har några frågor. Vi har huvudkontor i Köpenhamn och därav är det ett dansktnummer som du ser nedan!

Ha en trevlig dag!


Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

Fett awsome!! :D

2009-12-25 @ 17:57:29

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback