Typiiskt.

Jag kände det hela tiden på mig att jag skulle bli sjuk av vaccinet. och vad händer? Jo hela min kropp värker, jag mår illa så att jag inte kan resa på mig och varken äta lr dricka. Känner mig magsjuk:(  och det här hände 5 timmar efter jag tagit sprutan. Skiiit kul>_< Mami ringde nyss och väckte mig, hon skulle kolla om jag levde. Jag behöver alvedon och cola för det är de enda jag brukar kunna få i mig när jag är riktigt sjuk. Och jag behöver Martin som kan hålla om mig. Men vi har inget hemma så jag får liiiiida:<.
Nån mer som har reagerat på vaccinet ?



I need cola;<


Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

Omgliish ;_;

2009-11-19 @ 09:40:47
pelle

surt hörru! själv känner jag inte vidare mycket, som tur är.

2009-11-19 @ 11:52:41
URL: http://pellespersonliga.se

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback