Glad påsk!

Har inte skrivit sen lovet börjat! Blivit mest en massa påskmat o godis O: Fått massa påskägg av älsklings släkt! Snälla dom är. Nu har jag godis så det räcker fram över Förutom påskägg fick jag pengar och lotter! Men jag vann inget. Fint väder har det också varit! fram till igår då det snöa, usch! Igår va jag och älskling hundvakt till
lillgrisen Sigrid! nöf nöf!
Om några timmar åker jag och älskii för att se LM.C


Sigrid


Påskägg!

Påskväder!

Hihi

Vi matchade med röda byxor


Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: aha ^^ det är väldigt snällt av dig :D <3 det är ju så många som köar i timmar för att få plats längst fram :O men det är också väldigt många som tränger sig före tyvär :(



ha det så kul på konserten ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2010-04-06 @ 14:49:22
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback