Onsdag

Idag har det inte hänt så mycket! Men jag och Elin sprang koopertestet och det gick bättre än väntat, skönt att ha det avklarat också! Var även inne på elprogrammet och lyssna på nåt om el? Klara inte av att lyssna iallafall, helt ointressant för min del. När jag var påväg hem så prassla det vid löven och vad ser jag? Jo en sork! usch D: Är verkligen mycket djurliv här där jag bor nu kan jag säga! Huggormar,sorkar, råttor,möss, massa olika sorters fåglar, vildsvin,rådjur,harar och rävar och massa skit! Det är en räv som kommer hit på nätterna och springer omkring och rotar på våran altan. Den har gjort det enda sen den va en bebis:D. Lite gulligt?

Har även varit duktig idag genom att hjälpt pappa med massa skit så nu har vi redan en stor brasa till valborg som kmr bli mkt större! Körde även fyrhjuling idag vilket var länge sen! Imorgon är det APU och jag ska stänga stället, känns läskigtMyEm0.Com

Nu slänger jag in bilderna ifrån igår! Var beredda på oseriösa bilder!




Make cupcakes not war~
Kokorochan

Svar: det har vi ^^

Hon heter Jennifer, men alla säger Jennie ^^ hon har gått i musik-klass :O och hon dansar nu :)

känns det bekant? ^^



såå söööta ni är<33



kramar<3

/kokorochan

2010-04-14 @ 20:57:07
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Elin

Wohooo vilka snygga brudar (;

2010-04-16 @ 18:34:13
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback