Sol tack!

Vilket hemskt väder det varit de senaste dagarna! Massa kallt, burr!! Kom hem nyss och då haglade det ute i Norrtälje! Nu får våren komma fram på riktigt och stanna tills det är sommar tycker jag! Har ju inte skrivit sen i onsdags kom jag på. Torsdag och fredag var det ju APU och det va som vanligt. Förutom att en gammal klasskompis har också börjat praktik på dagiset. Det var faktiskt kul att snacka om de gamla tiderna! och de gamla folket! Har faktiskt ingen kontakt alls med mina gamla vänner. Tänk vad tiden förändras.
I Fredags drog Älskling och jag hem till mig och stannade till lördag eftermiddag då vi skulle till dagiset för att passa Julle och Sigrid fram till idag. Älskling tyckte det va de jobbigaste hundarna som fanns och skulle aldrig skaffa hund! Allt gick iaf super. Var lite sol imorse vilket va mys, men det förvandlades sedan till molningt och sedan regn och hagel. Kallt gillar vi inte!Kom nyss hem som sagt eftersom jag inte ska till skolan imorgon pga en orsak..
Saknar älskling<3


Sigrid              Julle


Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback