Extremt ont



I Onsdags kväll fick jag så extremt ont på min vänstra sida av ryggen. Den gjorde så ont och krampade så att jag ryckte till i kroppsdelarna. Aldrig känt något liknande! Försökte lägga mig ner men det gjorde bara ännu ondare, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Varje andetag jag tog gjorde så fruktansvärt ont. Det blev mildare efter att jag hade tagit en Ipren. Martins mami sa att man kunde få sådan värk om man har vattenbrist. Så det var min njure som värkte! Men idag, fredag så har jag fortfarande extremt ont. Jag var nyss ute och nu ligger jag i sängen och har ont i njuren/ryggen. Försöker att inte andas annars så tar smärtan vid ännu mer. Kan det inte bara ta slut någon gång! Alltid ska det vara något.


Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback