Klippt och klart

Hade sådan tur att frisören jag går till hade fått en avbokning! Så igår klippte jag äntligen mig! Klippte kortare
och klippte upp så som jag brukar. Klippte även lugg, men tycker den blev för kort. Hoppas den växer snabbt!
Igår när jag och älskling var i sthlm, så var det en gubbe som fota Martin ! Han tyckte Martin hade häftigt hår.
Sedan visade han oss sina fotografier han hade tagit, han hade b.la fotat Astrid Lindgren och vunnit årets bild med ett foto på Göran Persson. Det var kul! På kvällen på MTV så var Big Bang med! Häftigt att se ett koreanskt band på MTV :). Mer sådant!

Make cupcakes not war~
jossan

hejsan! jadå allt är bra, hur är det själv? :)

2010-08-09 @ 14:42:17
URL: http://josefiinehenriksson.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback