Våga Våga Våga

Nu var det avklarat.
Kändes jävligt bra att jag vågade.
Och att jag verkligen vill att allt ska bli bättre.
Ska bli 'kallad' dit snart igen, ska börja med en individuell 'plan'.
Målet är tydligen att jag ska hamna i en grupp med folk med samma problem.
Vilket jag tackat nej till förut.
Det här kommer nog gå bra.


Skola imorgon. Ska jag gå lr inte?
Tror mitt mål blir att gå dit och försöka klara av att vara där en timme.
Om jag inte går imorgon, kommer jag nog inte klara av att gå dit någon annan dag.
Så vill jag inte ha det.

Den där smärtan i ryggen tog vid igen inatt.
Gjorde så jävla ont att jag inte kunde ligga ner!
Lyckades iaf att somna vid 4 efter att ipren jag gick ner och tog verkar fungera.
Har dock fortfatande ont i ryggen när jag andas osv men inte samma smärta som inatt.
Vad kan felet vara?


Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

klart du ska till skolan imorrn Bro, du måste se min 2 cm utväxt xD . du kanske borde gå till en naprapat å få din rygg knäckt lite grann, det brukar hjälpa :3 låter lite scaaary när det knäcker bara men... ;D

2010-08-18 @ 14:56:57

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback