Ingen krönika

Det här om att inte veta vad man ska skriva om. Jag har ingenting i mitt huvud för tillfället så hur ska det här sluta? Jag har ont i min axel för Elin drog ut en sena ur min kropp. Så här sitter jag helt trasig och undrar vart min försvunna sena har tagit vägen. Kanske hamnar den i maten som serveras imorgon till lunch. Strunt samma, jag överlever. Bredvid mig sitter Emelie, hon ser väldigt koncentrerad ut. Hon skriver om att vara hungrig. Jag tror att hon tänker på chupa chups klubbor. Det skulle sitta fint nu. Jag hoppade över fiskgratängen i skolan och åt skräpmat istället. Det funkar alltid men man får dåligt samvete varje gång? Och nu tänker du vadå dåligt samvete? Du är ju fet. Nehe men vad har det med saken att göra när jag får dåligt samvete över att mitt kort känns tunt och lätt. Jag vill att det ska kännas tungt. I WANT MONEY!!!!! Vem kan leva på ett studiebidrag? Det räcker inte ens till en iphone. Jag spar och spar men varje månad ligger jag back igen. Nej man blir ju deprimerad av att prata om pengar. Så vi pratar om vädret istället. Det är soliiii nej nu när jag kollar ut så är det ju alldeles mörkt ute! Det var ju också deprimerande. Nu sitter Emelie och kollar på folk som har skruvar i huvudet. Hon verkar fascineras av det. Hon lixom formar munnen som en fisk. Nu hittade hon ett regnbågshår som hon tyckte va fint. Hon vill att jag ska färga det så men jag har ju aldrig tid med det. Men jag saknar verkligen mitt rosa hår. Jag trivdes i det. Jag saknar verkligen inte mitt turkosa hår det blev totalt fail. Jag vill ha vitt hår. Men jag lyckas aldrig få det. Ingen vit toning funkar ju inte… Måste hitta en vit hårfärg. Jag kanske borde gå till en pensionärfrisör som färgar vitt hår på gamla tanter som Jessie sa...Nu frågade Ulla om det gick bra att skriva.. Det säger väl ut som det men nej jag har inte gjort det jag ska. Ska fundera på saken. Nu vill jag bara åka hem. Kommer ändå ingen vart här på textkommunikationen. Det är meningen att jag sak skriva en krönika men nej det blev det här istället.Hejdå!

Make cupcakes not war~
Anonym

Hardcore Bro! Hardcore! xD fast det är lite stavfel xD heheheh

2010-02-08 @ 15:58:08
Maria

HC! meen... xD

2010-02-08 @ 20:40:22
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
Ulla

Nej men vilke intressant krönika du skrev Maria. MVG / Ulla

2010-02-09 @ 22:02:02
Maria

Tack Ulla :D

2010-02-10 @ 12:18:38
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback