Pretty stuff

Eme-lill åkte nyss iväg och jag är ensam kvar hemma ! Väntar på älskling som kommer om en timme
Igår kom Em hit och vi gjorde lite pretty stuff. Vi fyllde även på min dator med filmer, ljudböcker och disney musik! Nu blir det movie-time framöver. Men om det är sol så ska man väl va ute, right?



Idag färgade jag Em's hår från jätte blondt till karamellfärg men hon hade för ljust hår så det blev ljusare än
vad vi hade tänkt oss! Jag har även klippt av mina naglar så dom är kortkorta och jag fick mina naglar målade med prickar i utbyte att jag färgade håret!


Prickigt kortkort


Tiiny shiiny citron


Pretty stuff


Make cupcakes not war~
Mae

Svar:Tack,allt är jätte bra!:D



Åh! Så söta saker!Nu blev jag sugen på godis.^-^



Kram!

2010-07-10 @ 18:55:33
URL: http://blogg.passagen.se/mae-daisy
Kokorochan

svar: så du känner ingen som är gift? :O



kramar<3

/kokorochan

2010-07-11 @ 15:54:36
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback