Silverschampoo

Många frågar överallt vilket silverschampoo som verkligen fungerar. Just nu använder jag  Toni & Guy Platinum Blonde. Där jag har väldigt blont hår blir det vitt av schampoot, och det tonar ner gula tonar. Men om du har mer åt det oranga håret eller väldigt mörka gula skiftningar så fungerar det inte särskilt bra, det gör det lite mattare bara. Det här silverschampoot rekomenderas om du redan har väldigt blont, nästan vitt hår med gula skiftningar ! Ju mörkare du har dessto mindre fungerar det. Det här är iallfall det bästa silverschampoot jag har testat hittils ! På flaskan står det att det ska sitta i ungefär 2-3 min men jag tycker att man ska ha det i minst 5 min för att få någon effekt. Jag använder silverschampot inte särskilt ofta, i början använde jag det en gång i veckan numera ungefär 1-2 gånger i månaden. Flaskan kostar runt 120:- och kan b.la köpas på Åhlens !

Jag har däremot hört att Silverschampoot So silver från Matrix ska vara väldigt bra. Har däremot inte kunnat få tag på flaskan någonstans ! Men nästa gång jag ska köpa sivlerschampoo ska jag hitta
So silver. Någon som har testat den? :)







Make cupcakes not war~
Emilia :)

So silver Matrix är jättebra! Tar bort gula skiftningar, och får håret glänsande blondt! Jag brukar ha i mitt, allt ifrån en kvart - 45min. Beror på hur mycket man vågar offra. Eftersom att det kan ge negativa effekter att ha i det för länge. Men mitt hår tål det, så då gör det knappast något.



Härlig blogg btw :)



Mvh, Emilia

2010-07-05 @ 23:34:17
URL: http://alittleprincessdiary.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback