Hemma igen

Nu är jag hemma och jag sitter på altan med Buster, är jätte fint varmt väder idag! Ska vara det hela veckan har jag sett och hoppas att vädret håller det! Varit borta i helgen och ska nog bara vara hemma i veckan fram till midsommar. Ska försöka vara kreativ eller bara ta det lugnt, kanske köra lite. Vad ska ni göra på midsommar?

Har gjort armband nu av bokstavspärlor jag köpte på panduro! Ville däremot ha bokstavspärlor runt hela armbandet, men det räckte inte till för att få hela ord. Så får ta och köpa flera!



Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

Ghaaa vad grymma dom blev ;D

2010-06-22 @ 15:13:55
MARiA

men jag vill ha mer bokstäver : D

2010-06-22 @ 15:38:03
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback