Make-up!

Här är beviset på hur mycket smink kan förändra ens utseende! Tyckte det blev jätte stor skillnad! Speciellt ögonen med att använda circle linser och lösögonfransar.
MyEm0.Com


Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: ja titta du hade också lagt upp den :D jag hittade den via en nyhets sida när jag surfade runt :P jag tog den inte från dig :)



jo det är klart att smink kan förändra en mkt, men man ska ju kunna se ut som sig sj också utan att behöva ha den där pressen på sig att man måste se ut som alla andra vill att man ska se ut. det är det som gör det hela lite sorgligt :( nu kan jag inte koreanska, som jag tror dom pratade, men det var saker jag började tänka på när jag såg videon bara!



kramar<3

/kokorochan

2010-06-14 @ 20:32:12
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback