Mamma 40!


I fredags fyllde min Mami 40 år!  Grattis på henne!
På kvällen åt vi på en grekisk restaurang, Zorbas.Jätte god mat var det!
lördagen hade hon 40års kalas. Blev lite som en inflyttningsfest också. Kom massor av folk, de flesta från mammas släkt har jag inte träffat sen jag var jätte liten! Kändes lite skumt att skaka hand och presentera sig för sina släktingar för man inte vet vem som är vem xD. Trevlig dag iaf! Med en mkt glad mami som vi lyckades överraska massa!



Min farbror kom cyklande med en ny cykel mami
fick i present! :D



Hon har påpekat massor av gånger om en speciell cykel hon ska köpa!
Nu fick hon en :)





 Var även hemma hos min faster och kollade på hennes kattungar, Smulan och Grynet!











I söndags var jag hemma hos Älskling och firade honom! Han fyller år på
tisdag egentligen men hans släkt kom dit och firade honom då istället. Massa fika då igen blev det!
Jag kände mig som en sten efter all mat och gotti gott tre dagar i rad, men jag o älskling var duktiga och tog två hela promenader på kvällen! Måste börja med det nu igen när jag slutat på hunddagiset så jag inte tappar konditionen igen.



Idag, Måndag, var jag som sagt först hos älskling, sen tandläkaren, sen när jag kom hem klippte jag gräset!
Nu under Juni ska jag klippa gräset hos en gubbe när det behövs! Han är nämligen bortrest så jag fick uppgiften att hålla gräsmattan klippt. Den är jätte stor så det tog två timmar! Men får bra betalt. Sen så händer det inte så mycket mer idag.



Make cupcakes not war~
Jenny

sv; Tack så mycket! :D

2010-06-14 @ 21:41:12
URL: http://jennytecknar.blogg.se/
Kokorochan

svar: alla tänker vi ju olika ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-06-15 @ 09:26:49
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback