Det var väldigt länge sen jag skrev här känner jag. Har inte haft någon ork. Har inte hänt så mycket det senaste dagarna heller. I Måndags drog jag och Em och shoppa vilket vi nu har gjort varje lov och lediga dagar vi haft i skolan. Köpte nästan ingenting, vilket kändes duktigt! Blev lite pocky, nitskärp, en bok, ett armband, pärlor, leggings och en present till mamma som jag inte tagit kort på! Jag vet ju inte vilka som läser min blogg. Lägger ut en bild på det jag köpte eftersom jag inte har lagt ut nåt inlägg på ett tag. Brukar inte ta kort på det jag köpt eftersom jag själv tycker det är drygt att kolla på andras bloggar om vad dom köper hela tiden, tror inte någon rktigt bryr sig. Dessutom om jag skulle lägga upp bilder på allt jag köper så skulle det ta upp all min tid eftersom jag är så kallad shopaholic och det orkar jag inte!
Hur som helst så åkte vi till skärholmen och gick sedan runt i city! Härligt att slippa skolan och vara åka iväg och shoppa och kolla på allt!

Är även jätte stressad med tanke på att det snart är sommarlov och det känns som om jag har miljontals uppgifter att hinna med i skolan. Så vet inte hur aktiv jag kommer att vara här.


Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

Fighting bro!! \(^.^)/

Har du fixat halsband med dina bokstavspärlor än?? Jag har fixat ett hardcore halsband till mig xD hehe

2010-05-06 @ 19:28:11
URL: http://ohicebit.webs.com
Maria

Nej jag har inte haft tid:(

Blev det bra??:D

2010-05-06 @ 20:40:59
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback