Miss you

Älskling har varit borta ifrån mig i 13 timmar nu och det känns som en evighet. Hur ska jag klara mig att inte träffa honom tills på fredag? Vi kommer inte heller kunna prata i telefon och endast skicka ca ett sms varje dag. Vet inte hur jag ska klara mig känns det som! Pratade med han nyss och de var på nattåget påväg till tyskland nu. Saknaden är stor. I veckan ska jag försöka sysselsätta mig till max så jag inte går omkring och grubblar för mycket över hur tomt det känns! Längtar så otroligt efter älskling<3

Igår köpte jag äntligen nya skor, men de var enkla svarta så ska pimpa upp dom imorgon! Hittade äntligen ett fotoalbum som passade mina kort jag framkallade för flera månader sedan! Framkallade även massa kort igår så får se när dom kmr, men beställde från någon sida jag inte framkallat förut så får se hur de blir! Idag har det inte hänt mycket, har gått omkring och mått illa och känt av febern hela dagen, vilket jag gjort i drygt två veckor! Fattar inte varför jag inte blir frisk! Imorgon ska jag till tandläkaren också, uh!






Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: men vad säger du för strunt D: dina ögon är ju underbara :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-05-25 @ 16:03:01
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback