orkar inte

Jag blir så trött på sånt här. Har ju fortfarande inte fått mina pengar för de gångerna jag passade en hund över natten på hunddagiset, och jag har ju inte vågat påminna om det heller. Men idag så tog jag tag i det! Då säger hon att hon har funderat på det där och eftersom jag är praktikant så ska jag inte få pengar utan jag ska få gåvor?. För det första så var jag anställd eftersom det var på två helger och dessutom sa hon då att jag skulle få 350:- per natt. Sedan säger hon att hon ska försöka räkna ihop timmarna jag var där. Så nu har hon alltså ljugit för mig? Känns som jag blir utnyttjad på stället. Dessutom hade hon lovat mig sommarjobb så att jag inte behövde söka någon annanstans. Och idag bad jag om ifall hon kunde fixa ett schema så fort som möjligt så jag vet hur jag ska jobba. Då säger hon att hon EVENTUELLT kan anställa mig och hon ska kolla upp om jag behövs. och isåfall ska hon anställa mig per timme! Utnyttjad igen eller vadå? Nu kmr jag ju inte ha råd med någonting i sommar, hade ju räknat med att jobba där. Blir så trött på folk som bara pratar en massa... Bara tre dagar kvar på praktiken och det känns faktiskt skönt!

Favoritvovvarna! Zorro, Djosh och Sussi.


Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: ja det är det :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-05-07 @ 19:45:23
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Ellen

Söt blogg :D

Snälla säg vad du tycker om min teckning jag gjort av Foki och lagt upp på min blogg! :D

2010-05-07 @ 21:58:14
URL: http://pellmen.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback