..

Everybody says
That time heals the pain




Nu när det är studenttider så får jag ständigt frågan om jag ska ta studenten i år. Fick den frågan senast igår och jag orkar inte höra den mer. När jag säger att jag gör det nästa år frågar dom varför jag inte ska göra det iår. Jag säger samma sak varje gång, jag gick inte i skolan på ett år efter 9an. Och jag får alltid samma fråga 'Vad gjorde du under det året?' 'Jobbade du?' jag svarar enkelt att jag bara var hemma under det året. Då får jag alltid till svars 'va skönt att bara ta det lugnt'. Men ni vet ingenting om Varför jag var hemma det året! och ni vet ingenting om varför jag inte började skolan! Om ni då tror att jag var hemma för att ta det lugnt så är ni korkade. Det finns flera alternativ till varför man inte gör vissa saker,l varför man inte klarar av allt.
Jag har även hört elever som sagt 'va skönt att va hemma ett år jag skulle oxå vilja det'. Ni har inte tänkt klart. Jag ville absolut inte ha det så.  Ni vet ingenting om mig.

Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: aaww vad roligt :D <3

lite längre än 2 år ^^ ni då?



kramar<3

/kokorochan

2010-05-08 @ 22:12:55
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback