Work Work Work


Fick nyss mitt sommarschema från mitt sommarjobb,
jag trodde jag skulle få va där en gång i veckan ungefär.
Men jag kmr att få jobba nästan varje dag i Juni-Juli.
Dock inte så många timmar varje dag så jag kmr kunna steka vid poolen
som tur är!haha. Men, jag hade planerat in andra saker.
En grej får jag besked om i slutet av denna månad om jag blivit
antagen. Men jag måste tacka nej !
Dessutom har jag aldrig jobbat så här mkt en hel sommar,
men någon gång får man väl stå ut och inte ha det allt för bra !
Och ska jobba dagen efter studenten, låter lockande att säga att man inte kan?
Och så ska jag jobba hela dagen på min födelsedag, känns också som om
man ska tacka nej?


Make cupcakes not war~
emmaws (a)

svar; vem hatar inte att vara sjuk? :p

fast ibland är det roligt eftersom att man slipper skolan ett tag och kan sova ut längre än andra men att man inte kan gå ut när man är sjuk osv är det skit tråkigt att vara sjuk :/

har du blivit frisk än? :)

2011-04-04 @ 23:14:12
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback