200 Rhinestones




Beställde precis 200 Rhinestones som jag ska pimpa
min studentmössa med!
Behöver säkerligen mera, men vet inte om jag ska ha någon färg eller inte,
så ska nog vänta och se :)
Drar mig emot Norrtälje vid 7 också.
Imorgon ska jag redovisa för typ första gången i hela mitt liv, på psykologin.
Håll tummarna för att jag inte svimmar! Så jävla mkt ångest för en sån skit sak -.-
Men någongång måste jag ta tag i och göra sådant som skapar oro och ångest.
Ska försöka tänka positivt. Skönt att man får det gjort iaf!


Make cupcakes not war~
Emelei ^ ^

Ppeogigayo ^ ^

2011-01-30 @ 14:18:11
Becca

Håller med Emelie... det kommer bli ppeogigayo^^'

Och klart jag länkar dig... en av bloggarna jag läser jue XD

2011-01-30 @ 14:19:59
URL: http://psychedelicfaith.blogspot.com

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback