Åter en dag i stan


Shopping idag i stan med älskling igen.
Typ det enda vi har gjort på lovet :D shoppat!
Måste nog hålla igen lite nu :O
Har några tusen kvar att betala för kameran >_<
Hade bara 5 tusen när jag köpte den så fick låna pengar av mami,
hatar att vara i skuld så ska betala av allt morrn nu när min lön har kommit in har jag bestämt!
Sen så blir det nog shopping på onsdag igen :)
Kan inte rå för att jag ALDRIG blir nöjd. >_<

Ska hämta min present på AKEBA imorrn oxå som de ringde om!

Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: tack för tipset, men jag tror inte jag kommer hitta något där som jag gillar tyvär :P jag vill helst skänka och sälja tror jag :) så de behövande får lite och så att jag får lite pengar att spara till annat. Jag är rätt pank nu xD



jo det var det faktiskt :D det var ju bra ^^ synd att hon inte ser ut så på bloggen :(



kramar<3

/kokorochan

2011-01-04 @ 17:47:20
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback