Hel mysig dag



Mysig dag med älskling!
Igår när jag kom in till Ntälje gick jag först en promenad med Midi, Sandras hund.
Sedan drog jag och älskling in till stan, Vi hade bara drygt
en timme på oss! Ändå hann jag köpa ett par leggings från Bik Bok's nyheter
och ett par jeans från Cheap Monday! Martin hitta och jeans och en tröja!
Väl inne på weekday så reade de ut mina jeans jag inte köpte för så länge sen, för 60 spänn!
60 Kr! Blir ju arg, skulle ju ha väntat några dagar! Jag betala 600 för dem.
Tänk hur många sådana jag kunde köpa nu få förr 600 ._.
Aja så blir det ibland!


Men sen skyndade vi oss in till Ntälje, vi tog en snabbis middag på Deijvan.
Räksallad till mig och Martin tog pizza! Tänkte först äta på kina
men vi var för stressade för att hinna äta där, där vill man ju sitta länge ;D
Efter så drog vi till bion och såg på Green Hornet, inte min typ
av film men den va bättre än vad jag trodde, Kato va bäst i filmen!Men den påminde mycket om Kick ass.

Första gången jag kollade på 3D i Ntälje, de har ju precis fått 3D där.
Och allt var mycket bättre än 3Dn i Sthlm! Dt var 3D genom hela filmen :D
As nice! Att dom inte fixar sånt i sthlms biografer?

Nu är jag hemma hos mig igen, måste börja på min analys
på mitt arbete om social fobi. Måste vara klart till på måndag.

Åh undrar hur det kmr att gå !


Dessutom så på bussen när vi åkte in till stan så var det en gubbe
som rökte på bussen! Stank som fan speciellt vid oss där han satt!
Första sa en till att man inte får röka i bussen, då svarar han 'Ojdå'
Men så fortsätter han att röka, tjejen brevid honom ber då honom att släcka

men han svarar 'Vill du köpa tjack? Amfetamiiiin! Det är bra grejjer!,
fina tights förresten! Har du peruk?, åhh jag är så trasig blablbblaa'
Och så höll han på och babbla hela vägen, alla runt omkring han satt verkligen och led!




Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback