Skadad- Cathy Glass


Läste ut den här boken för några dagar sedan.
Boken handlar om Cathy Glass som varit fostermamma till många barn.
Hon tar till sig uppgiften att ta hand om 8åriga Jodie som har skrämt iväg fem fosterfamiljer
på fyra månader. Hon har satt eld på en hund, skär sig själv och gömmer sig bakom en mängd olika personligheter. Det Jodie har varit med om är hemskt och det ska inget barn behöva få uppleva. 
Läs boken och få en inblick av hur hemskt ett barn kan ha det.


Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

ååå mariiiaaaa du verkar ha läst ganska många böcker så du kanska kan rekomendera en bra bok som jag kan läsa :D jag håller på att bli dum i huvet så jag tror att jag behöver läsa lite haha xD

2009-09-04 @ 19:41:04
Maria

haha^^ Vad vill du läsa om då?:)

2009-09-04 @ 19:55:41
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
Emelie ^ ^

hmmm men typ nått toutching kanske :D elle nooo då blirjag sad >.< ... jag vet, typ nått spännande xD

2009-09-05 @ 09:57:37
Maria

jag har typ bara toutching böcker xD

2009-09-09 @ 16:59:38
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback