LM.C konsert 06-04-2010

LM.C konserten var helt awesome!

Jag och älskling åkte till konserten strax innan insläppet, och vad fick vi se? Jo världens minsta kö! Har inte sett så lite människor på en konsert förut! Trogna fans iaf:). Närvi står i kön påväg in så säger jag till Martin 'tänk om han glömt skriva upp oss på listan?' och vad händer när vi kmr in? Jo våra namn står inte med! Vi säger att vi är skrivna från skrikhult så en snubbe ringer till Olof. Han bad så mkt om ursäkt för att han glömt att skriva upp oss! Haha:). Efter sa vakten som ringt Olof till oss
-'Så ni känner arrangören? Fan va ballt!
den andra vakten säger då till honom -vad har du ätt idag?
hahaxD. Vi kom in och väntade i ca en timme på att konserten skulle börja. Martin fick mig att köpa öl vilket jag tycker är jätte pinsamt. 'en öl' det låter så fult!!

Maya kom ut med en klubba på scenen och konserten sattes igång! Deras scennärvaro och allting var så sjukt bra! En utav de bästa konserterna jag vairt på! Maya och Denki-man dansade omkring vilket publiken också gjorde! Fantastiskt stämning var det:) Maya gjorde en liten paus då och då för att dutta bort svett i ansiktet, dricka, och för att kolla sig i spegeln! Jag tycker de var bättre live än om man lyssnar på deras inspelade låtar!

Maya och Aiji läste även upp meningar på svenska! Efter de sagt 'Tack så mycket' så började Maya säga'Tacki Tacki tacki' och 'Tacki a lot' 'Tacki so much' :D Denki man svepte även två redbull genom sin mask medan Maya filmade. På slutet kastade bandet ut klubbor till publiken:D Hela konserten rakt igenom var helt perfekt!
Maya-Se you soon!



Så här såg de även ut på konserten:)



 
Älskling och jag lockade mitt hår igår, tryck för att se större bilder



Make cupcakes not war~
Elin

Joo de är de! haha den va så jävla dålig xD helt mupp!

2010-04-11 @ 12:15:29
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/
Miranda ✰

Du vet att maya stavar sitt namn med litet m va? :(

2011-01-07 @ 18:15:41
URL: http://wonderholic.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback