typiiskt

Den här veckan har jag varit i skolan på en lektion! Lyckat! Går åt fel håll känner jag... Imorgon och på Fredag är det APU och dit ska jag iaf! Ska antagligen sova där tors-fred. Måste ta tag i intervjun till textkommunikationen också
som ska va klart så fort som möjligt! Har iaf hittat på frågor som jag ska ställa till min Farbror som b.la har varit i Haiti och arbetat. Skulle helst behöva görat idag eftersom han åker bort imorgon. Men jag vågar inte ringa o:
Måste ta tag i det !



Update: Jag har nyss intervjuat min farbror! Var jätte nervör men det gick bra!
Var lite svårt att lyssna samtidigt som man skrev bara. Hoppas det räcker till min artikel iaf!
Ska inte heller vara hundvakt imorgon natt eftersom de skulle åka hem imorgon. Men älskling kmr hit imorgon och ska sova här, saknar han<3 


Make cupcakes not war~
Mari

Sv: Ja, den är verkligen hur bra som helst ^^

Ha en underbar onsdag!



Förresten, du har verkligen en kawaiiblogg ^^

2010-04-21 @ 13:54:56
URL: http://coventina.blogg.se/
Kokorochan

Svar: ja det är ju så fiiint :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-04-21 @ 17:06:56
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback