2 år ♥

Igår, den 23/3-10 firade jag och Martin 2 år tillsammans♥! Vääääldigt länge vilket jag hört från många, men det kmr bli ännu flera år tillsammans:] Åren har gått väldigt fort! Igår bjöd Martin bjöd mig på middag på kina♥ där vi även åt när vi firade 1 år, på samma plats dessutom :] Vi hade även tänkt få på bio men går ju inga bra i Norrtälje förutom de man redan sett, så det ska vi ta igen på lovet. Hihi jag minns än idag. så detaljerat, den dagen vi träffades för första gången. Aldrig har jag känt så mkt pirr i magen^^. Efter den dagen förändrades mitt liv dag för dag till det bättre, både genom min egen vilja genom att kämpa, och att Martin hjälpte mig så otroligt mkt♥





Martin jag älskar dig föralltid♥Alltid du och Jag♥


Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

Whoa!! :D Happyness på er \(^.^)/ !!

2010-02-25 @ 09:42:03
Elin

Tussigaaaa :D

2010-02-26 @ 18:21:51
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback