Zzz

Kom nyss hem från APUn. Har varit full rulle hela dagen! Har kommit in nya hundar och idag var det totalt 16 hundar på dagiset. Har börjat en ny praktikant där också i min ålder, alltid kul med nytt folk:D. Hon kände tydligen igen mig, pinsamt att jag inte minns människan o:. men men :3 Gick även till apun imorse UTAN smink och UTAN fixat hår! Första gången i hela mitt liv jag har gått iväg så.__. men jaa jag överlevde och jag är stolt!Men mitt hår har jag ju slutat att fixa på ett bra tag, känns som det börjar friskna till sig. Klippningen gjorde susen för den delen! Håret mår mycket bra:) men ska färga håret i helgen då blir det väl kasst igen:/ men ska köra exta inpackningar.. Blir bara slapp hela kvällen lång för min del... Btw så har mina och Em's linser kommit, *happyface*, men de ligger på posten och man vet aldrig när någon orkar skjutsa mig dit:<. Men men någon gång ska jag hämta dom!. Snart lov också, lääängtar!


Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback