Grönan och Shopping

Dagen på Grönan igår var sjukt kul! Vi stannade sent på kvällen. Fick Martin att åka Insane och han sa att det var sista gången han gjorde det xD Men varje åktur är ju inte den andre lik och den här gången var faktiskt läskigare än sist jag åkte :D. Awesome! Det tråkigaste var att när jag skulle köpa sockervadd så var den rosa slut så jag fick ta vanlig vit, den är ju inte lika god som rosa! Skönt att få komma iväg och göra något iaf...



Idag har vi varit i Uppsala och jag köpte mig två par skor! Hatar att köpa skor, men äntligen hittade jag några jag blev nöjd med. Brukar annars inte hitta några som jag tycker passar min stil! Nu vill jag bara åka och shoppa kläder och smycken på New yorker och SIX ! Får se när det blir?

Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback