sjukling

Typiiskt att jag alltid ska bli sjuk! Blir sjuk för ingenting, mitt immunförsvar ställer jämt till det. Igår badade jag i poolen och idag har jag feber och halsont. Hopplöst! Är fint väder ute men det jag gjort hela dagen är att kollat på top model. Det enda jag får i mig är glass och cola. Är alltid det enda jag kan äta och dricka när jag är sjukt, märkligt? Och Vimto saften är slut. Den är awesome! Någon som håller med?
Finns ju Vimto läsk också !








                                                                                 
                                                                  

Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: åh vad synd :( jag har bara en, men har inte använt den än :P min har klarat sig jättebra ^^ jag har ett lim från Japan, men det kladdar rätt mkt så jag brukar använda superlim, det håller längre också ^^



älskar vimto :D köper alltid det om jag lyckas hitta ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2010-07-04 @ 20:53:28
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback