Big eyes lenses


Jag och Em bestämde oss för att sätta in linserna. funka det lr ? nej! Jag fick inte i dem förens jag hade tvättat av sminket. Då funka det helt plötsligt! Tycker däremot inte att ögonen blev större:<. Och min riktiga ögonfärg syns när mina pupiller inte är stora och det är de ju inte vid ljus. :( Eller så är det för att ögonen ser mindre ut utan  smink. Ska ta bättre bilder i naturligt ljus så får ni se hur det ser ut^^!




Big eyes Cool blue och Big eyes Party Green.



Em har lyckats fånga upp linsen. Men hon får aldrig i den i ögat och blir gurrgggleee



Då va linserna i !


före och efter bild. dock stämmer inte färgen riktigt :S

Make cupcakes not war~
Emelie ^ ^

Fett med grrgle i början asså xD . Fick också in lisen så fort jag tog bort sminket, hahah det är nått mysko här xD . Men dumma mina puppiler som är för stora som gör så att jag inte ser något med linserna på >.< ... Grrgle...

2010-03-02 @ 20:08:52
Maria

Det gick skit lätt för mig när jag inte hade smink :o Dumma dom :/ Du har inte lagt de lite snett då?? mina är försmå så man ser min färg >__<

2010-03-02 @ 20:12:11
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback