Update

Jag har inte skrivit här på ett tag men nu ska jag görat! Har jag ju inte ens talat om än hur bra Alice i underlandet var :o Den va så otroligt bra och att se den i 3D gjorde ännu bättre!:D Små fjärilar flög förbi ens ögon osv^^.  Kan det blir mer awesome när Tim burton gör en film om Alice i Underlandet och att Johhny Depp är med? Jag tycker om alla Tim Burtons filmer, speciellt de som Johhny Depp är med i eftersom han spelar sina roller så bra. Och han får ju alltid spela weird och det gör han så bra som ingen annan kan! Årets bästa film? Får se om den kommer ligga på min första plats med Eclipse:) Åh förövrigt längtar jag asmkt tills Eclipse kommer ut D: kan inte bärga mig!
Tillbaka till Alice i underlandet, som sagt filmen var helt awesome. Det som skulle kunna göra filmen bättre kunde vart att man fick reda mera på hur det kommer sig att hon hade varit i underlandet tidigare, och varför dog hennes pappa? Vem vet det kanske kmr en tvåa?:D haha njaa tveksamt
.MyEm0.Com
Såg även Wolfman, den var inte så jättebra kan jag tycka. Den var som alla andra varulvsfilmer så allt var väldigt förutsägbart. Men den va ändå bra gjord och det var lite nytt så att den inte blev precis som alla varulvsfilmer.

Skolan har börjat igen och jag känner mig mer trött än vanligt. Däremot har vi inte blivit överkastade med uppgifter ÄN. kmr väl snart:(. Är ju ändå påsklov snart så då har man något att se fram emot:). Imorgon skiter jag i skolan eftersom jag ska se 30stm!Woho äntligen, ska bli awesome :3


Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback