För slitna toppar

Ett måste för slitet hår!
Nu tänkte jag ge ett lite tips om bra hårprodukter, nämligen schampoo och inpackning från Davines.
De är mina absoluta favoriter som verkligen fungerar! Serien heter Melu och är speciellt för långt hår. De jag använder heter Mellow Anti-Breakage Schampo och Lustrous Conditioner. 250 ml. Och kostar runt 200-300 kronor st beroende på om du köper i butik eller på nätet.
 Produkterna är till för att motverka klyvna toppar och gör håret glansigt och mjukt. När jag hade klyvna toppar började jag använda de här produkterna och de fungerar verkligen! De tog bort mina klyvna toppar vilket jag inte trodde på att produkter kunde göra. Jag använder de här produkterna sällan, kanske 1 gång i veckan så man behöver inte använda dem varje gång man duschar. De fungerar verkligen!:) Inget mer slitet hår! Produkterna går att köpa hos frisörer.




Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: tack :3 <3

nej dina är stora och jätte vackra<3 och du har så långa fina ögonfransar :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-05-25 @ 20:34:52
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Hanna

sv:

kul att du tittade in!

Det heter Felix Titling.

2010-05-25 @ 20:50:25
URL: http://dagdraumur.blogg.se/
Kokorochan

svar: men de ser ju så långa ut :O <3 jag har korta därimot xD men jag klippte också mina när jag var liten för jag tyckte det var konstigt att de var olika långa av någon anledning xD haha dumma unge!!



bra tips förresten, måste jag testa :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-05-25 @ 21:46:06
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback