Dödsrelikerna Del 1


Lyckad biokväll!:D
Jag och Martin åkte in lite senare än dom andra och började med att käka inne i stan,
sedan mötte vi upp de andra vid bion!

Filmen var suverän må jag säga! Är ju inte direkt ett Harry Potter fan,
Men den här filmen var awesome! Längtar nu till del 2! Den lär ju va mer awesome:D
Antar att jag gillade filmen mer då alla har blivit äldre, blivit bättre på att skådespela osv!
Att filmen inte utspelar sig på hogwarts var också ett plus!
När filmen tog slut, så sa i princip hela publiken 'What?! är den redan slut!'
2 tim och 20 min gick assnabbt, kändes som man suttit där max en timme.
Men så är det ju alltid med bra filmer!
Filmen var sorglig oxå :(( tänker inte säga varför för er som inte har sett den än, eller läst böckerna!
Så nu tänker jag inte berätta mer om filmen:)


Make cupcakes not war~
Elin

Jag vill oxå seee

2010-11-21 @ 14:50:10
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback