Mässa

Kom hem för ett tag sen ifrån Sthlm, besökte nämligen SACO Mässan!
Fanns tyvär inte mycket för mig, men Elin hitta ju en del^^!
Om jag ska plugga vidare så ska det va i sthlm, inte längre borta!
Tyckte de flesta skolorna låg långt borta så om jag bestämmer mig för att söka till en skola
efter gymnasiet, så får jag väl leta på internet haha :P
 Vi fick med oss goodiebags iaf haha xD



Vi gick på stan efter, men vi orkade inte gå så länge
då våra axlar höll på att gå av! Issshiiii. Hitta iaf en julklapp och en present:)
Letade även efter en ring som inte hade kommit till butiken än>_<..!

När jag kom till Norrtälje gick jag till Hälsa för alla och köpte Silver balsam!
Varför inte silverschampoo? Jo det kan jag berätta i ett annat inlägg!
Gick även förbi Akeba och fick reda på vilka dagar jag ska jobba!
 


Make cupcakes not war~
Johanna

Jag var också på SACO-mässan, fast igår. Tycker den var halvbra. Fick i alla fall med mig massa kataloger som jag kan kolla igenom någon gång om jag orkar. Jag funderar på Stocholm eller Uppsala - vill vara nära Stockholm!



Ha en bra helg <3

2010-11-19 @ 20:11:42
URL: http://johannaerika.blogspot.com/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback