Easytokill~


Min lärare har inget liv.
Hon sitter just nu och svarar på mina mejl!._.
Tog tag i allt och berättade om mitt s.k problem,
och nedtrappningen och behandlingen.
Pratar inte istort sett om det här varken för mina vänner eller min familj.
Så berättar jag det för henne. Allt för att hon tror annat om mig.
Lika bra att jag tog fram sanningen.
Nu väntar jag på ett spännande svar och får väl se om hon tror att
jag ljuger eller talar sanning.
Kanske får hon en annan syn på mig, vilket jag är rädd
för att folk får, när de vet saker om mig.

Ledig imorrn. Känner ändå för att gå till sängen snart,
mår illa efter träningen trots att jag inte tränade särskilt länge.
Längtar till helgen. Huset för mig själv.
Självklart kommer min man hit<3.


Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback