Yey

Hihi har fått helgjobb nu!
Ska jobba helgerna i december och någon vardag.
Kul att de fråga just mig =).
Trivs bra på AKEBA så kmr bli kul!

En annan kul grej som hände idag, var att när jag gick förbi
ett skyltfönster i Ntälje, så ser jag inte mindre än..
Blingarket jag beställde ifrån USA häromdagen!
Helt sjukt aldrig sett sådana i Sverige och bara för att jag har beställt så
kan man få tag i dom i denna håla o:
Kan inte vänta till jag får min beställda, så köpte den i affären idag!
Hoppas jag får tid med att sätta fast den på mobilen imorrn!
Ikväll ska jag försöka skriva klart min rapport, hoppas jag blir det.
Ska svulla gottis samtidit då brukar det gå lättare att skriva:D
Tjingeling!


Make cupcakes not war~
Emeliie ^ ^

Verkligen finns dom i nt :O ?? vilken affär?? :D

2010-10-23 @ 10:57:08

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback