GC nörd always and forever?


Så många som frågar mig varför GC finns med i b.la
min mejladress. Och det står för Good Charlotte.
Skaffade t.ex min msn när jag gick på mellanstadiet och
har kvar den än idag ! Jag verkligen avgudade dem,
de var de enda jag lyssnade på.
En del förstår inte hur
man kan bli besatt i ett band. Men jag vet : )

Lyssnar knappt på dom längre, men ibland känner jag verkligen
för att göra det. Deras musik har förändrats men de har faktiskt alltid
sagt 'En dag vill vi göra musik som alla kan lyssna på"
Och de har lyckats så klandrar dem inte för att de bytte stil eller så,
vilket andra gör. Alla förändras.
Men jag kan fortfarande alla deras texter från deras äldsta album
(även några från deras nyaste skiva men ah xD)
jag har fortfarande kvar alla mina hundratals affischer och bilder,
mössor, och alla bandtröjor! Jag kan inte riktigt släppa dom.
Jag glömmer inte heller hur värdefulla deras texter var för mig.

Innerst inne är jag nog en GC nörd fortfarande trots allt :)


Make cupcakes not war~
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

SV~jag ser att du gillar japanska tidningar :)

2011-04-09 @ 20:14:57
URL: http://fukami.blogg.se/
EMMA

Tack så mycket!!! :D

2011-04-09 @ 21:28:20
URL: http://eembla.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback