Hard days made me, hard nights shaped me

Jag har varit medicinfri i snart fem månader,
ibland förstår jag inte hur jag klarar mig utan.
Ibland känner jag mig stolt att jag klarar mig.
Idag fick jag höra att jag borde gå dit igen och börja
med medicin igen. Vad är det med mig?

Jag hittade precis en lapp,

jag ska till min behandlare snart.
Inte varit där sen ung. fyra mån kanske?
Det här skulle va den sista gången jag går dit,
de vill bara se att jag inte fått återfall. Att jag klarar mig.
Och jag vet inte vad jag ska säga.


'


And if I make it through today will tomorrow be the same
Am I just running in place?
and if I stumble and I fall
Should I get up and carry on or will it all just be the same


Make cupcakes not war~

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback