Rik av påsken

Tänk vad rik man blir bara av att fira påsk !
Firat hos tre olika släkter, fre, lör och idag.
Och en massa påskägg med godis D:

Och så fick jag min lön igår, för huset jag städa!
Nu funderar jag bara på vad jag ska göra av alla pengarna.
Objektiv eller ett till körkortspaket om det behövs?

Och idag när min mormor ville kika på min gadd,
så tyckte hon den va jätte fin. MEN hon kolla så nära,
att hon fråga vad ärren under va för något ...
Inget var det enda jag kunde säga och kila
iväg! Dessutom är det fler som velat se före och efter bilder.
Eftersom vissa anser att det inte går att tatuera över ärr, och flera
undrar hur resultaten blir.
men jag känner inte för att visa förebilder, inte nu iaf.
Känns ftf jobbigt att visa sådant tkr jag.
känns för privat på något sätt.




Make cupcakes not war~
Caroline

sv; haha oj!

Nej det blev bara att vara med vännerna under min påsk!

2011-04-24 @ 20:59:03
URL: http://smac.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback