Shopping, bio och nä det ordet får jag inte skriva här




En heldag i stan igår!
Först åkte jag in själv och kollade runt,
köpte bl.a jätte söta strumpor, väska och så hittade
jag äntligen en bolero att ha på studenten! Har letat
efter en vit hur länge som helst! Senare kom älskling in
och så gick vi på bio, I am number 4. Den va suuuuper bra!
Kändes som en blandning mellan HP och Twilight på något sett.
Jag och Martin satt i en sån här 'soffa', jätte mysigt!:D
Och vi har inte gjort någt tillsammans på jätte länge,
så det var verkligen på tiden!

Sen på kvällen när vi väntade på bussen så är det
folk som hänger ut genom ett fönstret och ett gäng som vrålar nedanför.
De skriker typ hachisnsneiehee8hfggehei sverige!!! Så kul man kan ha det!
Så önödigt. Kom massor av poliser, brandbilar och ambulanser,
då de blev tvungna att stänga av del av valhallavägen.
En del förstår jag mig inte på.....

http://www.expressen.se/nyheter/1.2411445/hatsk-stamning-utanfor-libyens-ambassad


Make cupcakes not war~
Caroline

sv; jo då jätte bra :)

Vad ska du göra i påsk nu då? :)

2011-04-23 @ 02:39:48
URL: http://smac.blogg.se/
Kokorochan

svar: hihi tack ;D man växer ju och ändrar på sig ^^ både som person och stilmässigt :D



blanding av HP och Twilight stämmer väldigt bra in på den filmen tycker jag :D hur som helst, väldigt bra ^^ hoppas det kommer en 2a :D



kramar<3

/kokorochan

2011-04-23 @ 16:05:16
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback