Nygaddad igen

Gjorde stjärnor runt rosetten idag,
tror det blev bra,
men syns nog bättre när den är läkt osv.
Får kika på den ikväll när jag byter plast!
Men fan va dyra tatueringar ska vara då...

Tatueraren var så omtänksam oxå,
'jag tog med mig en bok jag hade hemma, som står om betydelse för tatueringar,
tycker det passar bra, läs'
Så läste jag, hihi precis vad min tatuering står för! :)
Och dom hemska märkena är nu borta, förevigt.

Suttit och tänkt hur mkt jag har ordnat upp med saker och ting.
Är även klar med min KBT behandling, ska bara dit en 
sista gång i Juni för att se att allt funkar som det ska :)
Sen är det over and out. Hoppas jag iaf.
Det är mitt mål.


Make cupcakes not war~
tilda

snygg blogg!

2011-02-17 @ 20:39:05
URL: http://www.tildalarssons.devote.se

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback