Onödiga skoldagar utan lektioner

Fredagar är så jävla onödiga, vi har två lektioner mellan 10-12.
Min buss är inne 8.20 så får alltid sitta och vänta till 10,
och idag dessutom när jag sitter och väntar till lektionen ska börja så kmr ingen lärare
Argggh.. ! Karin är iaf snäll och låter oss få börja titta på filmen vi ska se på svenskan,
men då funkar inte filmen! Så inga lektioner idag !
Farmor och farfar var iaf gullig och åkte in till Norrtälje så jag kunde åka med dem hem,
för min buss går inte förens 13.45 och vi slutar 12 vanligtvis så får alltid vänta aslänge!
Dom var ännu snällare och betalade min hallonsoda och godis jag köpte :o
Sen köpte dom en hamburgare till mig för att jag inte hade ätit lunch!
Världens snällaste:D

Glömde mitt smink oxå så fick åka till skolan osminkad D:
läskigt säger jag bara. Trivs inte alls med det.

Sen när jag kom hem så hade mina Rhinestones kommit, dock va det små
och det behövs säkert tusen till för att pryda skärmen, så bara att beställa flera!
Ska även se om jag kan få tag på större.

Nu är det helg och jag börjar bli riktigt nervös inför måndag,
så jävla rädd att den kmr bli ful.




Make cupcakes not war~
Linnea

sv: fin fint! hur e de själv? :)

2011-02-04 @ 14:59:29
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback