Movie night~ och fula stjärnor...


Sova liiite

Kom precis hem från Rimbo!
Trevlig kväll igår med Eme-lill, Becca, Linn och Hanne!
Vi kollade på någon koreansk film, Trassel (som var super bra!), Easy A och halva
scott pilgrim vs the world. Vi svulla även tacos och annat onyttigt.






Jag har nu inspekterat min tatuering, från alla vinklar.
OCH DEN ÄR FUL. Eller rättare sagt stjärnorna är fula,
även skuggningen på vissa ställen.
De som sett den tycker likadant och håller med om att jag ska åka
tillbaka och berätta att jag är missnöjd.
Jag vågar inte, men min papi säger
att han följer med. De är ju typ vänner nu hah.
Fattar inte heller vfr hans blev billigare än min som är mindre och
lättare att göra.... Ångest över detta....
Kan inte ens åka dit förens i mitten/slutet av veckan.
Huh får väl leva med det fula ett tag till...
Varför händer allt mig


What the fuck is that?!


Make cupcakes not war~
Becca

Det var askul, måste göras om, och då kanske vi kan få med oss Erik/Poops oxå^^'

2011-02-19 @ 19:02:03
URL: http://psychedelicfaith.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback