Shopping i Skhlm

Jag och Em drog till Shhlm idag ! länge sen vi var där :D
Åker alltid dit för att gå på Pretty shop aka S.I.X.
Där köpte jag hårnålar och navelpiercing :)
Sedan köpte jag även ett halsband och leggings!
Lyckades att inte shoppa så mkt idag. :)
Letade efter den där ringen som jag aldeig hittar oxå>_<
Nu ger jag upp den!
Nu ska jag bara vila! Gick upp 9 imorse för att åka iväg och kom hem efter 7 så är trött som bara den D:










Make cupcakes not war~
Kokorochan

svar: tack ^^



nej, jag har slutat skolan pga.. aa massa saker som jag inte pratar så mkt om. Kanske tar upp det i bloggen en dag. Jag ska plugga distans nu iaf och har bara hälften av 3 ämnen kvar, så blir nog klar innan sommaren iaf :) du har tagit studenten va? :)



kramar<3

/kokorochan

2011-01-05 @ 20:48:15
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback