Wooops


Kolla vad som damp ner i brevlådan idag!
Äntligen kom min bok! Tack mormor för julklappen :D
Sen skickade min moster som jobbar på expressen lite tidningar!




Var i sthlm igår på bio och för att köpa dessa cheap monday jeans,
men det fanns inga byxor kvar under strlk 29 !
Fan va arg jag blir, längtat såå länge efter att få köpa dem :<
Men men så äre ibland :/
Jag och älskling kollade på The tourist!
Den var grymt bra säger jag bara!
Verkligen en oförutsägbar film!
Sånt gillar jag:D
Angelina och Johnny i samma film, kan inte bli bättre!


Make cupcakes not war~
Molly Bergström

Vad gör du? :D

2011-01-10 @ 18:55:48
URL: http://mooollys.blogg.se/
Kokorochan

svar: okej ^^ kanske att jag vågar prova lite då xP hade ju rosa och röd lugg förut :D



ååh vad roligt, då måste jag kolla upp det på än gång :D <3 tack för att du är med och tävlar också ^^



kramar<3

/kokorochan

2011-01-10 @ 19:16:10
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback