Blekning, isvallar och mat !




Sitter just nu med blekning i håret!
Ska skölja ur det strax.
Anyway, imorgon börjar skolan.VILLINTE.
Men är bara att bita ihop, har korta dagar förutom tis-ons.
Kommer nog ändå inte vara i skolan så mycket!

Igår åkte jag ut till rådmansö,
de har plogat en stor bana där ute på isen, så
var folk och körde där. Fick även åka med i Martins pappas PV.
Martin sa att jag var tvungen för alla vill åka med men få får.
Vi åkte 170 km/h i raksträckorna höhö !
I flera varv dessutom! Senare på kvällen
tog vi Martins vanliga bil och körde lite.
Haha jag körde för fort så jag körde in i en vall !
Jag klarar inte av att köra sakta, jag blir stressad!
Sen körde jag saktare då gick det ju bra...

Martin och jag hade huset för oss själva på kvällen,
så vi lagade egen mat! Vilket aldrig händer?
Men vi gjorde förrätt; förstaklassig macka med kräftstjärtar!
och till varmrätt gjorde vi kassler och potatisgratäng!
Vi hade aldrig gjort gratäng så det blev inte så bra haha :D!




Make cupcakes not war~
MLI

Vilken årskurs går du i? :)

2011-03-06 @ 18:28:49
URL: http://lovelimli.blogg.se/
MLI

Åh men vad skönt, då är det snart över ju! :D

Själv har jag tagit studenten. Gjorde det i somras.

2011-03-06 @ 19:00:00
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback