Blivit med löshår

Som jag trodde, kort hår till studentmössan va inte fint :D
Not my style!
Så jag har blivit med löshår! Fast att jag köpte den vitblondaste som finns
så var det för mörkt. Så måste antagligen färgas, + Silverbalsam!
Och det var jääättee långt :D Gillas! Men får se om jag klipper det lite
lr inte, vet inte riktigt vad jag ska ha för frisyr på studenten.
Tänkte sy om det oxå, för det var massa trensbitar, men tunt hår på varje.
Så tänker sy dubbeltrensar, så hoppas det blir bättre :D


Dessutom har jag blivit tillfrågad en hel del småjobb.
Vet bara inte vilket jag ska börja med!


Make cupcakes not war~
Caroline

sv; näe, jag dansar faktikst. ritkigt bra träning det med! :)

2011-05-07 @ 19:50:48
URL: http://smac.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback