Redovisning på banken

Idag har det varit UF redovisning på sparbanken.
Var jätte läskigt ! För ett halvår sedan skulle jag
vägra att göra detta, jag skulle göra mig illa så att jag inte kunnat
 ta mig till skolan. Men, tack vare att jag gått KBT utbildning
så gick jag upp på scenen och redovisa för massor av människor.
Jag var sjukt nervös och ångesten var på högsta nivån.
Men vilken skön känsla man får när man har gjort det!

Slutet närmar sig nu!
Känns som man har massor av uppgifter och prov helt plötsligt?
Känns som om jag har tillräckligt med saker att göra !
Man vill ju inte sitta inne när det är fint väder ute !


Make cupcakes not war~
EMELIE - FOTO

sv; tack!



följ gärna med bloglovib, skulle vara jättekul! :D

kram

2011-05-11 @ 20:35:02
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Josefine Andersson

hih tack så mycket :) detsamma oxå värkligen alltså :o!

2011-05-11 @ 22:25:14
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Make cupcakes not war~

Namn:
VIP

Mail: (Visas ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback